Nu aveți produse în coșul de cumpărături.

Nu aveți nici un produs la comparare.

Search

Livrare, retur si reclamații

 

Livrare si retur

 
Termene si conditii
 
Politica cookies
 
Prelucrarea datelor cu caracter personal

 

 

 

                             

Livrarea produselor de la ioooi.ro

Cumpărăturile online sunt simple și confortabile, deoarece ai toată susținerea echipei ioooi.ro din momentul în care vă alegeți produsul dorit, și până după momentul livrării acestuia la tine acasă.Livrare gratuită pentru comenzi peste 300 lei. Cumpărați peste 300 lei iar costul livrării îl acoperim noi.Pentru comenzile sub 300 lei. Costul perceput pentru livrarea comenzilor sub 300 lei este de 25 lei, această sumă fiind percepută pentru a vă asigura atât transportul produselor comandate.

Modalități de livrare

  • Livrarea la domiciliu la adresa specificată de tine.

  • Livrarea comenzii la adresa dvs. este asigurată de diverse companii de curierat rapid.

  • Cu o zi înainte trimiterii comenzii vei fi sunat de către un membru al echipei ioooi.ro pentru a ne asigura și pentru a ne confirma că ești disponibil pentru primirea comenzii în ziua când aceasta va ajunge la tine.

  • În ziua livrării veți primi un sms cu detaliile agentului de curierat, cât și a intervalului orar în care acesta va sosi la adresa dvs. În cazul în care nu sunteți disponibil, vă rugăm să luați legătura telefonică cu curierul pentru a stabili un interval de timp convenabil de ambele părți.

Livrarea produselor voluminoase

Deoarece companiile de transport folosesc un singur agent de curierat pe fiecare mașină de livrare, există posibilitatea să fie nevoie să ajuți în cazul comenzilor voluminoase sau grele. Livrarea pieselor de mobilier voluminoaseÎn aceste cazuri, se va percepe în plus o taxă specială pentru servicii, care variază în funcție de tipul și mărimea produselor. Informații referitoare la această taxă suplimentară veți primi în timpul lansării comenzii, cât și la confirmarea acesteia.

Procedura de primire a comenzii

Pentru a putea intra în posesia comenzii, vei fi rugat să prezinți un act de identitate agentului de curierat.

Termen de livrare

  • Termenul de livrare este menționat pe pagina fiecărui produs. În cazul în care ai în comandă mai multe produse cu termeni diferiți de livrare, puteți lua în calcul ca termen, ultima zi menționată.

  • În ziua livrării vei primi sms cu detaliile agentului sau vei fi sunat de către acesta.


Reclamații și returnarea bunurilor

Cel mai important lucru pentru noi este satisfacția ta.

Important! Dacă suspectezi că Bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, te rugăm să ne contactezi în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail: sales@ioooi.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat. 

Procedura în cazul returnării bunurilor

Comanda nu a îndeplinit așteptările tale? Este suficient să trimiți produsele înapoi în ambalajul original intact și nedeteriorat, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retrage din contract, cât și numărul comenzii. Poți descărca formularul de retur pentru returnarea bunurilor, să îl completezi și îl expediezi împreuna cu Bunurile.Suma plătită ți-o transferăm înapoi în contul dvs., iar pentru aceasta este de ajuns doar să ne comunici numărul de cont bancar, inclusiv cratimele, la care sa îți returnăm suma plătită. Suma echivalentă plății produselor reclamate/returnate, ți-o transferăm în contul specificat de dvs. în termen de max. 14 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat în posesia reclamației/ a dovezii de retur. Te rugăm să trimiți produsele complet împachetate într-un ambalaj solid, pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă: 

S.C ESKO IMAGE SRL Strada Avram Iancu nr 36, Brașov, jud. Brașov De îndată ce acestea ajung înapoi la noi, îți vom restitui suma plătită în cont.


Bunuri pentru care nu se asigură dreptul de returnare 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;

  • furnizarea de Bunuri care sunt comandate special după specificațiile prezentate de Cumpărător si care nu fac obiectul stocului permanent;

  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora;

  • contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

Reclamații

Procedura de depunere a reclamațieiExistă o problemă cu comanda? Este suficient să ne trimiți imediat un e-mail la sales@ioooi.ro cu datele menționate mai jos.Bunuri deteriorate

  • Numărul comenzii care conține mărfurile reclamate

  • Motivul reclamației (descrierea Bunurilor deteriorate etc.).

  • Fotografii ale bunurilor deteriorate în ambalajul în care au sosit.


Bunurile reclamate în totalitate (nu doar partea deteriorată) ar trebui să fie trimise împachetate într-un ambalaj solid pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă:

S.C ESKO IMAGE SRLStrada Avram Iancu nr 36, Brașov, jud. Brașov. Tel. 0368880990
Cu privire la reclamație, te rugăm, să ne anunți ce soluție este cea mai bună pentru tine. Ai posibilitatea de a alege dintre două opțiuni:

  • Rambursarea (în acest caz te rugăm să ne furnizezi numărul tău de cont bancar, inclusiv cratimele, la care vom trimite suma plătită)

  • Schimbul de bunuri (nu întotdeauna suntem în măsură să vă garantăm schimbul de bunuri, dar împreună furnizorii, ne vom strădui să obținem exact produsul tău)


În legătură cu reclamația ta te vom contacta cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea bunurilor fizice revendicate. Rezultatul plângerii îți va fi comunicat telefonic sau prin e-mail.Reclamațiile nu pot fi făcute la telefon!Bunurile trimise la adresa noastră, fără explicații, vor fi trimise imediat înapoi.

Bunuri reclamate

Reclamarea Bunurilor este reglementată de Codul Civil și legea privind protecția consumatorilor. În cazul mărfurilor care sunt defecte irecuperabil (pe baza unei evaluări scrise a centrului de service autorizat, dacă este necesar, prin natura produsului), mărfurile vor fi schimbate pentru același articol sau se va rambursa întrega sumă a Bunurilor.